onsdag 24 september 2014

Jag kan, jag vill, jag borde...

Jag kan vara en otroligt bestämd liten dam, men är otroligt konflikträdd!
Jag vill börja göra saker som är utanför min comfort-zone
Jag borde städa och fixa i ordning här hemma inför att mamma kommer på besök från fastlandet.
Jag har köpt en grymt snygg take away-mugg från Pantone!

Jag skulle vilja prenumerera på typ alla tidningar som finns i handeln! Det finns inget bättre än att krypa ned under en filt med en stor kopp te och en ny tidning.
Jag gillar att bo här i Visby. Promenera lite åt ena hållet och du är vid havet, promenera lite åt andra hållet och du är kan shoppa i en stad från medeltiden och promenera lite åt ett tredje håll och du är ute på landet.
Jag älskar min tillvaro just nu! Det är helt otroligt vilken chans jag fått att gå denna utbildning, och jag ser ljust på framtiden.
Jag måste skriva en dugga i Tyska-kursen innan jag kan lägga den till sidan och fortsätta nästa termin.
Jag behöver köpa nya glasögon, och modellen jag provade idag och fastnade för var ett par Ray-Ban Club Master:

Jag får kanske åka på julmarknad i Österbybruk i år, trotts allt!
Jag har inte åkt utomlands i år, vilket jag gjort varje år i typ 6 år i rad.
Jag kan inte vissla vilket kan vara otroligt frustrerande..
Jag vill inte att det ska vara dåligt väder nu till helgen.
Jag borde inte ligga här på sängen och slösurfa utan jag borde plugga lite istället! 
Jag gillar inte att behöva resa på andra sätt än med tåg. Det finns verkligen inget mer rofyllt än att åka tåg. 
Jag älskar inte att bada. Har aldrig varit, och är inte, en badkruka, jag tycker bara inte att det är roligt. Och då menar jag alltså bada utomhus i sjöar eller hav. 
Jag måste inte köpa böcker, men det finns inget bättre här i världen.
Jag behöver inte ha köpt muggen ovan, men är det inte grymt snygg?!
Lista snodd av UnderbaraClara, som i sin tur snott den av Sister Disco

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar