måndag 15 september 2014

Jim Chapman I Blogg-tips nr #1


Jag älskar att läsa vad personer, vars bloggar jag följer, läser så jag tänkte att jag inte borde vara "sämre" jag. När jag tänker efter så följer jag inte direkt någon speciell typ av bloggar, utan jag läser det mesta mellan himmel och jord, förutom ett undantag. Jag läser inte speciellt mycket bloggar med manliga författare så jag kände att jag får nog ta och börja med att presentera en som jag faktiskt läser, och det är Jim Chapman


Jim Chapman är en YouTube-profil från Norwich i England. Han bloggar om resor, sitt jobb (YouTuber), mode och allt annat mellan himmel och jord. Anledningen till att jag började följa hans blogg var att jag sedan länge följt honom på YouTube och då kändes det bara naturligt att även läsa hans blogg. 
Precis som med de flesta bloggar så är bilderna viktiga, och här levererar verkligen Jim! Det är en härlig blandning av spännande Instagram-bilder, bilder från photoshoots med Mulberry, vackra solnedgångar och snyggt komponerade "what's in my bag"-bilder. 
Förutom bloggen rekommenderar jag starkt att man även kollar in hans YouTube-kanal, you're in for a treat!

Jim och fästmön Tanya Burr

Här finns Jim Chapman:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar