tisdag 18 november 2014

Bucketlist - vad vill du göra med ditt liv?

Jag tycker att det är riktigt intressant att få lyssna till personer som beskriver sina "bucketlists". Det finns en sådan spann på saker som finns med på dessa önskelistor, allt från att lära sig spela ett instrument till att resa jorden runt. Att ibland gå tillbaka till sina önskelistor kan vara nyttigt för ofta kan man se att man faktiskt uppnått vissa av sina önskningar, eller i alla fall är på god väg. Därför har jag på min Pinterest-sida både en "bucketlist"-tavla och en "things I've done"-lista, för lika väl som man kan bli inspirerad genom att blicka framåt, kan man bli inspirerad och stolt över att blicka bakåt.

På denna lista kan jag pricka av punkterna 4, 19 (om en cross räknas), 20 (dock i kör), 23, 24, 33, 35, 42, 43, 53, 56, 57 har jag nog lite svårt att klara av haha!, 59, 60, 65, 66, 67, 69, 70, 72, 75 (räknas luftgevär?), 88, 90, 93, 95, 96, 97.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar