söndag 2 november 2014

God Particle

Sitter och lyssnar på Hans Zimmers musik till filmen "Änglar och Demoner". Det är någonting fridfullt med att sitta och lyssna till soundtracket till en film man verkligen gillar. Filmerna med Robert Langdon, Da Vinci-koden & Änglar och Demoner, är två av mina absoluta favoriter, all kritik till trots. Har tre eller fyra av böckerna i serien hemma i Uppsala och jag borde verkligen ta tag i att läsa dom!
   Annars så rullar livet på som vanligt här på ön. Halloween och Allhelgona har nu passerat och vi kan börja räkna ned dagarna till jul. Har faktiskt tjuvstartat lite med att dricka ett glas julmust och börjat tända mitt "christmas eve"-ljus från Yankee Candle. Jag ser verkligen fram emot att se Visby i vinterskrud. Tillsammans med en i klassen har vi sammanställt en lista med alla julmarknader som vi ser fram emot, och jag längtar så det gör ont i hjärtat! Julen har alltid haft, och kommer alltid att ha, en speciell plats i mitt hjärta!

Ännu en underbar solnedgång över Visby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar