söndag 14 december 2014

2014 -Instagram edition

2014 var året då jag började jobba extra som stallarbetare på ridskolan Uppsala Ponnyklubb där jag även varit elev. Många tidiga morgnar har det blivit, men det var så värt! Lärde mig otroligt mycket nästan varje dag jag jobbade. Det var riktigt skönt att i en termin faktiskt inte plugga, första terminen utan plugg sen jag började i ettan på lågstadiet..

Många timmar spenderades i WE-anda. Här är årets första WE-tävling på klubb-nivå om jag inte minns helt fel.
I April var det dags för årets upplaga av Distriktsårsmötet (DÅM) där jag blev invald i distriktsstyrelsen.
Gick både Blodomloppet och VårRuset dagarna efter varandra.
Startade min första tävling på lokal nivå (eller officiell tävling som det heter i WE) med för mig klart godkänt resultat.
Jobbade som vanligt sommaren i Vaksala församling, här är Vaksala kyrka redo för ett vackert sommarbröllop.
Drog iväg på husvagnssemester med mamma, morbror och morbrors fru. Det blev många vackra sommarkvällar på Österlen. En gång ska jag äga ett hus i närheten av de underbara hamnarna.
Kräftskiva!
 Tog, bokstavligen, min kappsäck och flyttade till Visby. Spontant och jag har inte ångrat det en sekund!
Bor man på Gotland ska man äta saffranspannkaka.
Plugg, plugg, plugg!
Men när man pluggar får man unna sig gottis också.

Bor man i en medeltidsstad går man på medeltidsjulmarknad och lyssnar på medeltidsmusik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar