söndag 7 december 2014

Andra advent

Här regnar det inte tätt med inlägg.. I lördags förra veckan var jag iväg på julmarknader hela dagen och sen hängde jag hos en kursare på kvällen och sen när jag vaknade i söndags var jag dunderförkyld och piggnade inte på mig helt förrän typ i onsdags och sedan har dagarna bara gått i ett, ena sekunden pigg och glad och nästa illamående och sjuk.. Så mitt liv har varit sjukstuga ena sekunden, plugg andra och hänga med kursare tredje...
   Nu börjar jag äntligen få fart på julstämningen här hemma. Idag var jag på Clas Ohlson och köpte ljusstakar till fönstren och för någon dag sedan köpte jag en adventsljusstake på Åhléns så nu sprider sig ljuset här hemma. Om tio dagar åker jag hem till Uppsala igen, som jag längtar!

Visby är så himla mysigt nu i juletider!

Trött tjej efter ¡Sinco de drinco!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar