torsdag 26 februari 2015

1000 sidvisningar!

Va kul att det är så många som valt att svänga förbi här på bloggen!
Här rullar dagarna på som vanligt förutom att det är väldigt mycket möten just nu. Nu i början av året är det många organisationer som har sina årsmöten så för mig innebär det bland annat årsmöte med min lokalavdelning (som vi hade nu tidigare i kväll), förberedelser inför distriktets årsmöte och möte med kåren (Rindi) som jag förhoppningsvis kan vara med på. Jag är ju lite av en styrelse- & mötes-junkie så jag älskar verkligen den här tiden på året!

Mitt i allt detta så bestämde sig några kursare att åka på en liten utflykt på ön och jag blev inbjuden att följa med. Vi avverkade större delen av de nordliga delarna, förutom Fårö, och dagen bjöd bland annat på kyrkobesök, alpacka-spanande, klättring i stora hjul och strandhäng, precis som det ska vara en något mulen dag i februari!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar