lördag 22 augusti 2015

Sen lördagslista

Bäst i veckan hittills
Har spenderat veckan hemma hos mor i Uppsala. Har besökt Iittala's outlet i Örsundsbro, träffat mormor och morfar, idag har jag umgåtts med en vän jag träffade nere i Visby som nu flyttat till Uppsala och hennes vän från Irland.. Ja det har varit en bra vecka helt enkelt!

Sämst i veckan hittills
Inte hunnit eller orkat allt jag velat göra.

Där har jag ont 
Lite småont i hela kroppen, beror antagligen mest på att jag är otroligt trött.

Det tänker jag mycket på
Vad hösten kommer att bjuda på. Har massor av spännande kurser att läsa, arbete med kåren att utföra och så vidare!

Det klär jag mig i
Raggsockar, pyamasbyxor och t-shirt.

Nästa vecka ser jag fram emot
Att träffa alla studiekamrater efter sommaruppehållet.

Det dricker jag
Just nu ingenting, men en kopp te går alltid ned.

På måndag händer detta
På måndag ska jag sälja lite gammal kurslitteratur och på kvällen ska jag hem till en kompis jag i princip inte umgåtts med på en kanske tio år eller så! Vi umgicks i princip varje dag under mellanstadiet men har under åren glidit mer och mer ifrån varandra så det ska bli roligt att träffas och sitta ned och prata ordentligt. 

Å på tisdag det här
På tisdag ska jag umgås lite med min mormor och morfar och fira min morfars födelsedag (han fyller år på måndag) och på kvällen flyger jag hem till Visby igen. 

Onsdagen tillbringas så
Onsdag kommer jag ordna, fixa och förbereda typ mitt liv och på eftermiddagen/kvällen är det dags för första styrelsemötet helt med nya styrelsen. Om vi hinner så ska jag och en vän eventuellt gå på audition för att vara hårmodell för Schwartzkopf.

Och mest av allt önskar jag detta
Att jag ska ha ork och tid att bara njuta av tillvaron!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar